Postup při reklamaci
Zde naleznete krátký návod, jak porouchaný výrobek reklamovat:
- Vyplňte Reklamační protokol, co nejpřesněji popište vadu výrobku.
- Odešlete reklamovaný výrobek společně s reklamačním protokolem na níže uvedenou adresu*.
Pokud je to možné výrobek zabalte do původního obalu, přibalte všechny jeho komponenty a ochraňte jej před poškozením při přepravě.
painGURU
(c/o Meditrade, s.r.o.)
Plzeňská 211
252 19 Chrášťany
* - Zásilku je třeba doručit přímo na výše uvedenou adresu, není v našich silách objíždět jakékoliv úložny, večerky, květinářství, apod. a kdekoliv uložené zásilky nejsme schopni vyzvedávat.
- Nepřijímáme zásilky odesílané na dobírku.
- Všechny reklamace budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne obdržení reklamovaného zboží včetně reklamačního protokolu.
- V případě odůvodněné reklamace poškozené zboží bude opraveno nebo vyměněno za jiné (plnohodnotné), a pokud to nebude možné (např. z důvodu vyčerpání zásob), obchod vrátí Zákazníkovi ekvivalent ceny produktu nebo nabídne jiné zboží dostupné v obchodě.