Postup při reklamaci

Zde naleznete krátký návod, jak porouchaný výrobek reklamovat:

  • Vyplňte Reklamační protokol, co nejpřesněji popište vadu výrobku.

  • Odešlete reklamovaný výrobek společně s reklamačním protokolem na níže uvedenou adresu*.
    Pokud je to možné výrobek zabalte do původního obalu, přibalte všechny jeho komponenty a ochraňte jej před poškozením při přepravě.

    painGURU
    (c/o Meditrade, s.r.o.)
    Plzeňská 211
    252 19 Chrášťany

* - Zásilku je třeba doručit přímo na výše uvedenou adresu, není v našich silách objíždět jakékoliv úložny, večerky, květinářství, apod. a kdekoliv uložené zásilky nejsme schopni vyzvedávat. 

  • Nepřijímáme zásilky odesílané na dobírku.

  • Všechny reklamace budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne obdržení reklamovaného zboží včetně reklamačního protokolu.

  • V případě odůvodněné reklamace poškozené zboží bude opraveno nebo vyměněno za jiné (plnohodnotné), a pokud to nebude možné (např. z důvodu vyčerpání zásob), obchod vrátí Zákazníkovi ekvivalent ceny produktu nebo nabídne jiné zboží dostupné v obchodě.