Vše o nákupu
aneb jak to u nás chodí...
(a proč zůstat s námi v podstatě až na věky)
JAK RYCHLE BUDU MÍT ZBOŽÍ U SEBE
VSADILI JSME NA RYCHLOST, JEDNODUCHOST, ÚSPORNOST
KURÝRNÍ SLUŽBA
Nejčastějším způsobem dodání je u nás doručení kurýrní službou.
Je nejpohodlnější, nejspolehlivější a nejrychlejší.
U všech položek označených "Skladem" bude Vaše objednávka v případě jejího uzavření do 11:30 hod. doručena kurýrní službou PPL zpravidla hned následující pracovní den na Slovensko do 48 hodin.
Pozdější objednávky mohou být doručeny o jeden den později.
Po odeslání obdržíte zprávu s číslem zásilky a odkazem na stránky dopravce.
Na nich pak můžete sledovat, kde se Vaše zásilka právě nachází a kdy lze předpokládat její doručení.
OSOBNÍ PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Pokud dáváte přednost osobnímu vyzvednutí objednaného zboží, samozřejmě si je můžete převzít přímo v naší vzorkovně.
Ta je v Chrášťanech nedaleko obchodního centra Metropole Zličín.
Osobní převzetí je bezplatné,
Je praktičtější se na převzetí předem telefonicky domluvit, aby pro Vás bylo vše včas připravené.
Osobní vyzvednutí zboží je možné POUZE PO PLATBĚ PŘEVODEM na bankovní účet.
To je možné buď ještě před tím, než k nám vyrazíte, na základě zálohové faktury.
Pokud naskenujete (ofotíte) QR kód na dokladu do mobilní aplikace Vaší banky, vyplní se automaticky všechny potřebné údaje a příkaz lze pohodlně a bezpečně poslat do vaší banky.
Úhrada je ze všech moderních bank obvykle do jedné hodiny už vidět na našem účtu.
Obratem dostanete potvrzení o přijetí úhrady a vaše zboží si stačí jen vyzvednout.
Úhradu je ale možné díky mobilní bankovní aplikaci provést i přímo u nás.
Nadále už je naprosto zbytečné k nám nosit hotovost nebo platební karty.
252 19 Chrášťany
Souřadnice pro GPS: 50.044115N, 14.257372E
S výjimkou malých objednávek do 2.999 Kč veškeré náklady na kurýrní službu hradíme my.
Od 3.000 Kč je DOPRAVA ZDARMA.
U objednávek do 3.000 Kč je cena dopravy 150 Kč na Slovensko 250 Kč
U položek označených "DOPRAVA ZDARMA" je doprava vždy bezplatná bez ohledu na výši objednávky.
Bezplatná doprava se však vztahuje pouze na první doručení objednávky.
Pokud na doručovací adrese adresát není zastižen ani na druhý pokus kurýra (a nevyzvednutá zásilka je po zhruba týdnu vrácena zpět odesílateli), jsou při dalším doručení již účtovány náklady na balné a dopravu běžným způsobem.
V takovém případě nelze používat "dobírku", ale pouze bezhotovostní úhradu bankovním převodem.
Při osobním převzetí žádné poplatky neúčtujeme.
PŘEVODEM NA ÚČET
Nejjednodušší a nejbezpečnější způsob bezhotovostní úhrady.
Po odeslání objednávky obdržíte do Vaší emailové schránky zálohovou fakturu s QR kódem.
Po jeho načtení do mobilní aplikace Vaší banky lze jednoduše a bezchybně provést platbu z Vašeho účtu přímo na náš účet.
Vaše objednávka je mezitím připravena a je předána kurýrovi ihned po připsání úhrady na bankovní účet (bankovní převody již probíhají v řádu několika málo hodin).
V případě osobního převzetí obdržíte oznámení, že je pro Vás objednávka připravena k vyzvednutí.
Žádné další poplatky již neplatíte, platba převodem je VŽDY ZDARMA.
V HOTOVOSTI NEBO KARTOU (DOBÍRKA)
Úhradu je možné provést až při převzetí zboží od kurýra (dobírka), a to jak v hotovosti, tak platební kartou.
Doběrečné kurýrní službou je u objednávek do 3.999 Kč účtováno výši 52 Kč vč. DPH, od 4.000 Kč je 63 Kč vč. DPH.
Na Slovensko je cena doběrečného 85 Kč a od 4.000 Kč je účtováno 110 Kč.
Daňový doklad je rovněž vystaven po připsání úhrady na náš účet a odeslán emailem.
Kdykoliv si jej také může po přihlášení do našeho obchodu vytisknout přímo z Vaší osobní schránky.
ZMĚNA OBJEDNÁVKY
V případě jakékoliv změny objednávky nás prosím kontaktujte na telefonním čísle 277 001 871 nebo emailem na hello@painguru.cz.
ZBOŽÍ SKLADEM, ZMĚNA DOSTUPNOSTI
Veškeré zboží označené „Skladem“ je skutečně skladem na našem vlastním skladě, nikoliv u některého z našich dodavatelů.
Jen výjimečně se může stát, že ve stejné době objedná poslední dostupný kus jiný ze zákazníků.
V takovém případě budete neprodleně kontaktováni některým z našich pracovníků, který s Vámi dohodne další postup.
Kromě práva na odstoupení od smlouvy dle § 1829 obč.zák., na které je spotřebitel upozorněn mj. v Obchodních podmínkách, lze nepoužité zboží, které nebylo zakoupeno v rámci podnikatelské činnosti a se kterým nejste z jakéhokoliv důvodu spokojeni, vrátit v prodloužené lhůtě 21 dnů i bez udání důvodu.
Je nezbytné uvést zboží do původního stavu (v době zakoupení), např. nevyhazovat či nepoškodit jeho obal.
Nepoužité, neznečištěné a dobře zabalené zboží pak stačí poslat společně s kopií faktury zpět na adresu:
painGURU
Plzeňská 211
252 19 Chrášťany
Ideální je využití některé z osvědčených kurýrních služeb (PPL, DPD, GEIS aj.).
Pokud jste hradili zboží kurýrovi dobírkou, uveďte také číslo bankovního účtu, na které budou prostředky vráceny.
Je dobré vědět, že obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci.
I přesto má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
Zboží si samozřejmě můžete vyzkoušet, ale nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení.
V případě postupu dle § 1829 a násl. NOZ může být zboží použito v rozsahu nezbytném pro jeho vyzkoušení, ale je třeba myslet na náklady související s uvedením zboží do původního stavu, které mohou být požadovány k úhradě.
Upozornění na možnost odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní je uvedeno v Obchodních podmínkách.
Nevíte, jestli budete s výsledkem spokojeni?
Žádný problém.
Pokud u výrobku označeného symbolem ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ do 30 dnů od dodání zjistíte, že Vám výrobek nevyhovuje, pošleme Vám do 3 pracovních dnů od jeho navrácení v původním stavu celou částku zpět.
Pokud zjistíte, že Vám nevyhovuje velikost, barva či jiné provedení zboží, rádi Vám je vyměníme za jiné provedení či započítáme jeho hodnotu proti jinému dražšímu zboží, a to ve lhůtě 30 dnů.
Stačí nepoužité a neznečištěné zboží společně s kopií faktury poslat zpět na adresu:
painGURU
Plzeňská 211
252 19 Chrášťany
a k zásilce připsat, za jaké zboží/velikost si vrácené zboží přejete vyměnit.
Zboží k výměně prosím vraťte v neponičeném a nepolepeném originálním obalu (krabici) uvedené do původního stavu, vč. příslušenství.
U oblečení, bandáží a doplňků jsou visačky důkazem, že zboží nebylo nošeno.
Ačkoliv na výměnu zboží poskytujeme prodlouženou lhůtu 30 dnů, ve vlastním zájmu požádejte o výměnu velikosti, barvy či jiného provedení co nejdříve, aby byla požadovaná varianta k dispozici skladem.
Zásilku ve vlastním zájmu pošlete jako doporučený balík s pojištěním na hodnotu zboží (v případě ztráty, nebo znehodnocení balíku si ho budete moci s podacím lístkem na poště vyreklamovat).
Vyměněné zboží Vám bude standardně odesláno kurýrní službou na Vaši adresu na dobírku za cenu dopravného a doběrečného pro ČR ve výši 150 Kč.
Za samotnou výměnu nic neplatíte!
Před výměnou nás prosím kontaktujte buď telefonicky na telefonním čísle 277 001 871 nebo emailem na adresu hello@painguru.cz.
TIP: Pokud chcete celou výměnu maximálně urychlit, udělejte si zároveň rovnou novou objednávku a do poznámky napište "výměna za XXX (číslo původní objednávky)" - tímto se Vám zboží rezervuje a nebude hrozit, že bychom ho později neměli.
I v případě výměny je výhodné uvést zboží do původního stavu a předejít tak zbytečným nákladům s tím souvisejícím, které by bylo nutné k vyměněnému zboží připočítat.
VRÁCENÍ ROZDÍLU CENY PO NÁSLEDNÉM ZLEVNĚNÍ
Stává se, že je cena zboží snížena krátce poté, kdy jste je nakoupili za standardní, nesníženou cenu.
Pokud zjistíte, že jsme krátce po Vašem nákupu snížili cenu u zboží, které jste u nás pořídili, dejte nám do 14 dnů ode dne nákupu vědět, a my Vám vystavíme poukaz v hodnotě rozdílu na Váš příští nákup.
U nás v painGURU je KAŽDÝ klient velmi důležitá osoba, tedy doslova V.I.P. (Very Important Person).
Neocitáte se v pozici jednoho ze statisíců bezejmenných zákazníků nadnárodních prodejních obrů, ale jste naším partnerem a skutečně váženým zákazníkem.
Takovou skutečnost oceníte nejen před nákupem (např. při potřebě rady či doporučení), ale i poté v případě nejasností se správným použitím výrobku, jeho případnou výměnou či reklamací jakékoliv závady.
Máme zájem, aby vztah mezi Vámi a painGURU byl dlouhodobý a partnerský.
Aby se každý klient rád vracel, pokud bude hledat radu či pomoc, jak zvládat bolestivé stavy i bez nutnosti konzumace léků.
My v painGURU pro Vás pečlivě vybíráme ty nejlepší výrobky od ověřených výrobců, pokud možno i s certifikáty renomovaných institucí, jako je americká FDA či evropské notifikační autority (CE).
Naopak u nás nenaleznete produkty hromadně nabízené za zlomek ceny na čínských elektronických tržištích k polepení značkou jakéhokoliv překupníka vydávajícího se poté za výrobce.
Většinu výrobků jsme před jejich zařazením do nabídky sami osobně vyzkoušeli (a některé produkty po vyzkoušení skutečně ani do nabídky nezahrnuli).
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Práva a povinnosti vyplývající z vadného plnění se řídí obchodními podmínkami čl. 7.
NEJSTE SI ZCELA JISTÍ? NEBO MÁTE DOTAZ?